onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel görüşünüz ve değerli düşünceniz için teşekkür ederim. Olumsuz bir şey görüyorsanız şurası değişse hoş durmuyor vs. ona göre kendimi geliştirebilirim.
Baktım ama olumsuz diyebileceğim hiç bir şey yok. Gerçekten çok başarılı.