Katiplik ile ilgili sorum var
11
●210
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 15-12-2023, 23:00:43Geçmiş olsun hocam. Yardımınız için teşekkür ederim.hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2023, 23:00:47Katiplikte benim bildiğim hep bu şart vardı. Adalet bakanlığı sitesinden alınma yazı ;
Uygulama sınavından en az bir hafta önce Bakanlık internet sitesinde ilan edilecek yazılı metinler arasından, sınav sırasında her bir grup için komisyon tarafından çekilecek kura sonucu belirlenen ve adaylara yazılı olarak verilen bir metinden daktilo veya bilgisayar ile üç dakikada yanlışsız en az doksan kelime yazmak, (Bu şartın varlığı adalet komisyonlarınca yapılacak uygulama sınavı ile tespit edilecek olup, vuruş hesabı yapılmadan üç dakikada yanlışsız olarak en az doksan kelime yazamayan adaylar sözlü sınava alınmayacaklardır.) - 15-12-2023, 23:02:433 Dakika da 90 kelime fakat 90 kelime yazana denk gelir misiniz bilemem. Ortalama 150 200 yazımlar oluyor. Klavye 1.si olup mülakatta elenenler çok
kendini ifade edebilen eli ayağı düzgün de olsa elenebiliyor insan bizzat gördüm. Bende bu yıl katiplik sınavına girmeyi düşünüyorum hayırlısıyla işlerimi aileden birine devredip onun üzerinden devam ettireceğim eğer girebilirsem inşallah sizlere de başarılar.
- 15-12-2023, 23:06:21Seperateways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim hocalarım. 2-3 ay çalışıp arttırım bayağı. Üniversite'de F klavye gördük ancak ne kadar da çalışsam F klavye yazmak istemiyorum. Kafamdaki birkaç soruyu yanıtladığım iyi oldu. Zamanı gelince her gün 1-2 saat çalışırım hayırlısı bakalım hepimiz için.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2023, 23:11:55F klavye zorunluluğu yok bildiğim kadarıyla ve her adliyenin klavyesi farklı onu öğrenip o klavyeyi satın alın o klavye ile çalışma yapın hocam. Daha verimli olacaktırKoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle