Teşekkür ederim hocalarım. 2-3 ay çalışıp arttırım bayağı. Üniversite'de F klavye gördük ancak ne kadar da çalışsam F klavye yazmak istemiyorum. Kafamdaki birkaç soruyu yanıtladığım iyi oldu. Zamanı gelince her gün 1-2 saat çalışırım hayırlısı bakalım hepimiz için.
F klavye zorunluluğu yok bildiğim kadarıyla ve her adliyenin klavyesi farklı onu öğrenip o klavyeyi satın alın o klavye ile çalışma yapın hocam. Daha verimli olacaktır