• 15-12-2023, 01:19:48
    #1
    Brisith kedi arıyorum , yavru olursa çok mutlu olurum. Ankara , Bartın , Karabük , Bolu , Kastamonu ve çevre iller her yere gelebilirim. Canı gönülden bakacağım. Ücretli , ücretsiz mesajlarınızı bekliyorum.
    Forumda bu konu yasaksa bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 15-12-2023, 01:22:11
    #2
    hocam başıma geldiği için yazıyorum.

    Kedi sahiplendiriyorum dedi bi eleman, british cinsi de, ücretsiz mi diye sordum özellikle evet dedi.

    Bursa'dan 1 saat uzaklıkta yol gidip adamın kapısını çaldım. Ücretsiz diye dediği için de para falan almadım.

    Kapıya kediyi getirdi. Tam aldık, dedi ki ücretsiz ama ben buna mama verdim. 1500 TL mama parası vereceksin dedi.


    Ücretsiz diyenlere özellikle sorun
  • 15-12-2023, 01:24:26
    #3
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam başıma geldiği için yazıyorum.

    Kedi sahiplendiriyorum dedi bi eleman, british cinsi de, ücretsiz mi diye sordum özellikle evet dedi.

    Bursa'dan 1 saat uzaklıkta yol gidip adamın kapısını çaldım. Ücretsiz diye dediği için de para falan almadım.

    Kapıya kediyi getirdi. Tam aldık, dedi ki ücretsiz ama ben buna mama verdim. 1500 TL mama parası vereceksin dedi.


    Ücretsiz diyenlere özellikle sorun
    Oda ayrı bir cinslik para istiyorsan önceden söyle, konuşulur anlaşılır. Son saniyeye kadar ne lüzmu var beklemenin. Alıp kaçaydınız keşke kediyi
  • 15-12-2023, 01:26:50
    #4
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam başıma geldiği için yazıyorum.

    Kedi sahiplendiriyorum dedi bi eleman, british cinsi de, ücretsiz mi diye sordum özellikle evet dedi.

    Bursa'dan 1 saat uzaklıkta yol gidip adamın kapısını çaldım. Ücretsiz diye dediği için de para falan almadım.

    Kapıya kediyi getirdi. Tam aldık, dedi ki ücretsiz ama ben buna mama verdim. 1500 TL mama parası vereceksin dedi.


    Ücretsiz diyenlere özellikle sorun
    Bir benzeri x bir web sitesinde ücretsiz adı ile açılan tekir kedi sahiplendirmede aynısını yaşadım ücret yok ama mama parası aşıları için diyerek para istemeye kalktılar kapattım direkt şikayeti bastım