hocam başıma geldiği için yazıyorum.
Kedi sahiplendiriyorum dedi bi eleman, british cinsi de, ücretsiz mi diye sordum özellikle evet dedi.
Bursa'dan 1 saat uzaklıkta yol gidip adamın kapısını çaldım. Ücretsiz diye dediği için de para falan almadım.
Kapıya kediyi getirdi. Tam aldık, dedi ki ücretsiz ama ben buna mama verdim. 1500 TL mama parası vereceksin dedi.
Ücretsiz diyenlere özellikle sorun
Oda ayrı bir cinslik para istiyorsan önceden söyle, konuşulur anlaşılır. Son saniyeye kadar ne lüzmu var beklemenin. Alıp kaçaydınız keşke kediyi