Wisecp piyasada olmayan ya da piyasada olup da güzel şık duran ne yazık ki bir tema yok.
Bu konu hakkında çok da abartı fiyatlar olmadan neler yapılabilir sizce ?
Örnek olarak : hostingwo.com wisecp ile özel yazılmış ama çok çok pahalıya satıyor arkadaşlar.
Koskoca Forumda Wisecp Teması Yok !
2
●154
- 14-12-2023, 20:25:00Hocam şöyle, WiseCP tema konusunda çok kısıtlayıcı ve çok az dökümantasyonlu bir sistem. Bundan dolayı WHMCS'ye kıyasla daha az teması bulunur, entegre ya da özel tema yaptırmak isterseniz veya tema almak isterseniz de WHMCS temalarına kıyasla bu nedenden dolayı daha pahalıya olur. Onun entegresi gerçekten zor bir süreç.