WISECP tarafındaki tema eksikliğini farkedip 1.5 ay önce tema geliştirmeye başladık inanın okadar çok karmaşık ve anlamsız bir işleyiş varki 2 saat sonra ne olduğunu unutuyoruz oyüzden birisi WISECP tema satıyor 5 bin istiyor deseniz az yazmışlar diyebilirim