• 15-12-2023, 11:05:21
    #91
    Ben evlenmem ,kafamı yastığa koyduğumda geçmişi beynimi kemirir.
  • 15-12-2023, 11:19:32
    #92
    Arkadaş, sen başka bir kadınla tanışmamışsın hayatında.
  • 15-12-2023, 11:57:58
    #93
    Sen şimdi gelecekte ne olur diye düşünüyorsun peki hayatını onunla yaşamazsan ileri yıllarda geçmişe bakıp nasıl olurdu acaba böyle olabilrdi hayatımız mutlu olabilirdeim de diyebilirsin. Sen kadının geçmişine bir sünger çekip eski hayatını yüzüne vurmayacaksan. oda maddi sıkıntı yaşadığında ben seni kurtaracak parayı 2 ayda kazanabilirim demiyecekse hayatınızı yaşayın, taki biriniz gitmeye ayrılmaya karar veririnceye dek kim ayrılmak isterse daha fazla konuşmadan diğerinin hayatından çıkıp gitsin ikinizde hayatınızı yaşayıp birbirinizi mutlu edin bence
  • 15-12-2023, 12:10:16
    #94
    Evlenmek zorunda mısın. 4-5 yıl birlikte yaşayın. Evliliğin stajerliğini yaşamış olursun aynı evi bir kadın ile paylaşarak. Korunun, çocuk yapmayın. Mis gibi yaşayın.
    Yaşınız da genç zaten, ne bu evlilik planı. 5 sene aynı evi paylaşıp, birbirinize güven aşılayabildiyseniz evlilik planına girin. O da sırf çocuk için. Çocuk planlamıyorsan, evliliğe de gerek yok.
  • 15-12-2023, 15:26:38
    #95
    Kurumsal Üye
    Aşk meşk bunlar hepsi gelip geçici inan . En kötü anında ona diyeceklerin belli onunda sana bence heyecan aramayın aşk felan bu devirde hiç aramayın. Yasak olan her zaman tatlı gelir Ademoğlu'na unutmayın .
  • 15-12-2023, 22:22:41
    #96
    Hocam seni görebilmek için para biriktirmiş senden ayrıldığı zamanlarda boşluğa düşüp öyle ortamlara belki zorla katılmak durumunda kalmış olabilir sen iyi düşün iyi olacaktır maddi durumunu bilemem evi geçindirmek açısından ama böyle seven birinin hayatına dokunmak çok büyük bir mutluluk olacaktır onun için.
  • 15-12-2023, 23:03:05
    #97
    Evlenilmez hocam. Diyelim ki bir hata yapacaksınız böyle yerlerde dillendirmeyin. Yarın bir gün biriyle tartışırsınız yengenin çalıştığı mekan neresiydi falan gibisinden kaldırıp bir laf eder yediremezsiniz kendinize.
  • 15-12-2023, 23:35:35
    #98
    Sevdiği için dünyanın öbür ucuna gider insan,
    İçindeki sese kulak ver, o her zaman doğruyu söyler, Ama geçmişi ile yargılama, kıskançlık yapma, bir gün gidecekmiş gibi korkuyla yaşama, giderse gitsin, bitti diye üzülme yaşandı diye sevin, Hayatı hep mutlu olacak şekilde yaşa.

    Ve kendinden başka kimseye çok değer verme....
    Aşk güzeldir yaşa gitsin.
  • 15-12-2023, 23:41:17
    #99
    Türk filmi gibi ne desem bilemedim kardeş