Sen şimdi gelecekte ne olur diye düşünüyorsun peki hayatını onunla yaşamazsan ileri yıllarda geçmişe bakıp nasıl olurdu acaba böyle olabilrdi hayatımız mutlu olabilirdeim de diyebilirsin. Sen kadının geçmişine bir sünger çekip eski hayatını yüzüne vurmayacaksan. oda maddi sıkıntı yaşadığında ben seni kurtaracak parayı 2 ayda kazanabilirim demiyecekse hayatınızı yaşayın, taki biriniz gitmeye ayrılmaya karar veririnceye dek kim ayrılmak isterse daha fazla konuşmadan diğerinin hayatından çıkıp gitsin ikinizde hayatınızı yaşayıp birbirinizi mutlu edin bence