Evlenmek zorunda mısın. 4-5 yıl birlikte yaşayın. Evliliğin stajerliğini yaşamış olursun aynı evi bir kadın ile paylaşarak. Korunun, çocuk yapmayın. Mis gibi yaşayın.
Yaşınız da genç zaten, ne bu evlilik planı. 5 sene aynı evi paylaşıp, birbirinize güven aşılayabildiyseniz evlilik planına girin. O da sırf çocuk için. Çocuk planlamıyorsan, evliliğe de gerek yok.