Byhalil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bırak Uyumak İstiyorum
28
●1.372
- 14-12-2023, 11:14:59Kesinlikle öyle hocam hala uyuyor gibi hissediyorum bide kalabalık otobüs metrobüs derken insanın sinirleri oynuyor delleniyor saat uygulamasına geçsek sorunlar azalır gibi
- 14-12-2023, 11:16:49Çalışma koşulların çoğu insan gibi kötü yapacak bir şey yok o saatte işe çıkıp o saatte eve girersen olacağı bu zaten suçu kendinde arama.
- 14-12-2023, 11:17:16resmen güneşimizi aldılar elimizden, sabah 8de başlıyorum akşam, 18:30-19:00 gibi evde oluyorum , işyerinde balkona sigara içmeye çıkmasam güneş yüzü görmüyorum. Ofiste ilk 2 saat herkes sersem gibi dolaşıyor.GozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 14:02:54paradigma değişikliği.
ormanda yaşasam daha mutlu olurum diyen bir kişinin ormanda yaşaması lazım. bu şekilde bir hayata devam etmek zorunda değilsiniz. Bakış açınızı değiştirin. mutlaka değişiklik yapın hayatınızda. ülkeyi işi eşi vs herşeyi değiştirebilirsiniz. Değişebilir olmak büyük güçtür. kendinize iyi bir plan yapın bir kaç aylık ve motive olun bu durumdan kurtulmak için. - 14-12-2023, 14:18:23O markanın hangi ürünü hocam? bir çok ürünleri var.baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 14:30:56Sunrise ve sunset kullandımemilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle