• 14-12-2023, 11:14:59
    #19
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah 7de servise biniyorum, eğer saat 6:30da yataktan çıkmayı başarıp giyinebilirsem, hiç bir sorunum kalmıyor, aşırı dincim ama o yataktan çıkması ölüm.
    bu aralar sabahları çok soğuk ve kış saatine geçmediğimiz için çok karanlık, bunun etkisinin olduğunu düşünüyorum. Sanki gece uykunun ortasından uyanmş gibi bir his oluşturuyor,bir kalkyıorsun zifiri karanlık.
    Kesinlikle öyle hocam hala uyuyor gibi hissediyorum bide kalabalık otobüs metrobüs derken insanın sinirleri oynuyor delleniyor saat uygulamasına geçsek sorunlar azalır gibi
  • 14-12-2023, 11:16:49
    #20
    Çalışma koşulların çoğu insan gibi kötü yapacak bir şey yok o saatte işe çıkıp o saatte eve girersen olacağı bu zaten suçu kendinde arama.
  • 14-12-2023, 11:17:16
    #21
    GozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle öyle hocam hala uyuyor gibi hissediyorum bide kalabalık otobüs metrobüs derken insanın sinirleri oynuyor delleniyor saat uygulamasına geçsek sorunlar azalır gibi
    resmen güneşimizi aldılar elimizden, sabah 8de başlıyorum akşam, 18:30-19:00 gibi evde oluyorum , işyerinde balkona sigara içmeye çıkmasam güneş yüzü görmüyorum. Ofiste ilk 2 saat herkes sersem gibi dolaşıyor.
  • 14-12-2023, 14:02:54
    #22
    paradigma değişikliği.
    ormanda yaşasam daha mutlu olurum diyen bir kişinin ormanda yaşaması lazım. bu şekilde bir hayata devam etmek zorunda değilsiniz. Bakış açınızı değiştirin. mutlaka değişiklik yapın hayatınızda. ülkeyi işi eşi vs herşeyi değiştirebilirsiniz. Değişebilir olmak büyük güçtür. kendinize iyi bir plan yapın bir kaç aylık ve motive olun bu durumdan kurtulmak için.
  • 14-12-2023, 14:18:23
    #23
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını yaşıyordum valla doktora sorduğumda al kullan dedi 1-2 hafta aynı geçti belki de psikoloji olarak bilmiyorum ama öyle dinçim ki sanki 3-4 tane filtre kahve içmiş gibi😆
    O markanın hangi ürünü hocam? bir çok ürünleri var.
  • 14-12-2023, 14:21:20
    #24
    şekeri ve sigarayı bırak düzelir
  • 14-12-2023, 14:30:56
    #25
    emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O markanın hangi ürünü hocam? bir çok ürünleri var.
    Sunrise ve sunset kullandım
  • 14-12-2023, 14:36:33
    #26
    KOZBA.NET
    Gece 5'de yatıp 12.30'da kalkıyorum.
    Saat 2 gibi ancak açılıyorum.
    Spora başladığımdan beri daha dinç hissediyorum ama tavsiye ederim.
  • 14-12-2023, 14:44:45
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Solgar melatonin kullanın hocam.