GozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle öyle hocam hala uyuyor gibi hissediyorum bide kalabalık otobüs metrobüs derken insanın sinirleri oynuyor delleniyor saat uygulamasına geçsek sorunlar azalır gibi
resmen güneşimizi aldılar elimizden, sabah 8de başlıyorum akşam, 18:30-19:00 gibi evde oluyorum , işyerinde balkona sigara içmeye çıkmasam güneş yüzü görmüyorum. Ofiste ilk 2 saat herkes sersem gibi dolaşıyor.