• 13-12-2023, 23:53:13
    #10
    Ben başım ağrırsa “ağrımıyor” diyorum, geçiyor.

    Bu arada böyle yapabilen başka biri hiç var mı ?
  • 13-12-2023, 23:55:13
    #11
    firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum berbat bir hal alamaya başladı, ay başım ağrıdı , oy buram ağrıdı yat dinlen kardeşim.İnsanlar burda ticaret yapıyor konu açarak üst sıraya çıkıyorsun...
    Daha 10 ay olmuş foruma üye olalı, forum berbatsa defol git. Sana mı soracak kim hangi konuyu açacağım diye.
  • 13-12-2023, 23:58:06
    #12
    Bana soracak mı dedim güzel dostum? Neredeyse herkes rutin bir şekilde hasta oluyor bu aralar bende dahil o zaman herkes konu açsın? Doktora da gitmek istemiyormuş ne gibi bir beklenti içinde acaba
  • 14-12-2023, 00:00:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana soracak mı dedim güzel dostum? Neredeyse herkes rutin bir şekilde hasta oluyor bu aralar bende dahil o zaman herkes konu açsın? Doktora da gitmek istemiyormuş ne gibi bir beklenti içinde acaba
    Hangi kafadasın kanka sen? Okumuyor musun? Ciddi bir şey mi değil mi diye öğrenmeye çalışıyorum konuyuda o sebeple açmışım, ciddi bir şey değilse geçecekse gitmeyeceğim doktora, ciddi bir şey ise gideceğim işte. Bunu anlamak neden bu kadar zor anlamıyorum.
  • 14-12-2023, 00:03:43
    #14
    Bir webmaster platformundan hastalığınızın ciddi olup olmadığını öğrenmeye mi çalışıyorsunuz? O zaman hastalanan tüm r10 üyeleri bu konuyu açıp birbirine soru sorsun aman doktora gideriz := Bazen bende insanları anlamıyorum hocam sorun yok, hayırlı geceler.
  • 14-12-2023, 00:04:28
    #15
    hocam neresi ağrıdığına göre değişir.

    ama zonklama vs oluyorsa tansiyon olabilir, ur da olabilir. bunu muayene olmadan bilmek zor.
  • 14-12-2023, 00:11:06
    #16
    bende de nadiren oluyordu demek ki tansiyondanmış? bir daha olursa dikkate alırım bende