Ben başım ağrırsa ağrımıyor diyorum, geçiyor.
Bu arada böyle yapabilen başka biri hiç var mı ?
Başım çok ağrıyor, sizce neden olabilir?
15
●524
- 13-12-2023, 23:53:13
- 13-12-2023, 23:55:13Daha 10 ay olmuş foruma üye olalı, forum berbatsa defol git. Sana mı soracak kim hangi konuyu açacağım diye.firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2023, 23:58:06Bana soracak mı dedim güzel dostum? Neredeyse herkes rutin bir şekilde hasta oluyor bu aralar bende dahil o zaman herkes konu açsın? Doktora da gitmek istemiyormuş ne gibi bir beklenti içinde acaba
- 14-12-2023, 00:00:47Üyeliği durdurulduHangi kafadasın kanka sen? Okumuyor musun? Ciddi bir şey mi değil mi diye öğrenmeye çalışıyorum konuyuda o sebeple açmışım, ciddi bir şey değilse geçecekse gitmeyeceğim doktora, ciddi bir şey ise gideceğim işte. Bunu anlamak neden bu kadar zor anlamıyorum.firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2023, 00:03:43Bir webmaster platformundan hastalığınızın ciddi olup olmadığını öğrenmeye mi çalışıyorsunuz? O zaman hastalanan tüm r10 üyeleri bu konuyu açıp birbirine soru sorsun aman doktora gideriz := Bazen bende insanları anlamıyorum hocam sorun yok, hayırlı geceler.
- 14-12-2023, 00:11:06bende de nadiren oluyordu demek ki tansiyondanmış? bir daha olursa dikkate alırım bende