firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana soracak mı dedim güzel dostum? Neredeyse herkes rutin bir şekilde hasta oluyor bu aralar bende dahil o zaman herkes konu açsın? Doktora da gitmek istemiyormuş ne gibi bir beklenti içinde acaba
Hangi kafadasın kanka sen? Okumuyor musun? Ciddi bir şey mi değil mi diye öğrenmeye çalışıyorum konuyuda o sebeple açmışım, ciddi bir şey değilse geçecekse gitmeyeceğim doktora, ciddi bir şey ise gideceğim işte. Bunu anlamak neden bu kadar zor anlamıyorum.