• 13-12-2023, 20:57:00
    #10
    Evet hocam bazı konularda güzel düşüncelere sahipsin bende herhangi bir işte alım da satım da karşı tarafı çok düşünürüm, ve arkadaşlarım bana kızar bu kadar da yapma diye karşı tarafın hakkına dikkat ettikten sonra yaptıklarımız yeterlidir bunu anladım birde iyiliği hak eden insana yapmak gerekli
  • 13-12-2023, 20:57:30
    #11
  • 13-12-2023, 20:58:38
    #12
    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaca Ulaştıktan Sonrası Nolcak Hocam Calismanin sonucunu kutlayacak kimseniz kalmaz.
  • 13-12-2023, 21:08:12
    #13
    eğer çok düşünürsen kafayı yersin doğanın kanunu bu
  • 13-12-2023, 21:09:24
    #14
    smmlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer çok düşünürsen kafayı yersin doğanın kanunu bu
    Düşünmezsemde Ne Yapayım Herseyi Olduğu Gibi Kabul Etmemiz Mi Lazim
  • 13-12-2023, 21:12:20
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünmezsemde Ne Yapayım Herseyi Olduğu Gibi Kabul Etmemiz Mi Lazim
    doğanın kanunu maalesef kafanı çok yorma, beyin tümörü ameliyatı oldum kemoterapi ışın gördüm sağ taraf hafif felç ama yapıcak bir şey var mı? yok
  • 13-12-2023, 21:13:33
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tunahan.net.tr nin Sahibi misiniz?
    yok hocam.
  • 13-12-2023, 21:38:36
    #17
    Hayat zor mu geliyor annem 47 yaşında Kanserden vefat etti Babam Kalp krizi Geçirip vefat Etti koskocaman dünyada yanlız kaldım ve 3 yaşındaki Çocugum otizimli li olduğunu öğrendim annemin kredi borç bana kaldı asgari ücret ile çalışıyorum? Çocugum dil terapisti fizyo terapisti gibi yerlere gitmesi lazım ama maddi durumum iyi olmadığı için yapamıyorum bir daha düşün kardeşim..
  • 13-12-2023, 22:20:58
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünmezsemde Ne Yapayım Herseyi Olduğu Gibi Kabul Etmemiz Mi Lazim
    YouTube'ta Güçlü Psikoloji videolarına bakabilirsiniz, onlar sizi tedavi eder.

    Orunmuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat zor mu geliyor annem 47 yaşında Kanserden vefat etti Babam Kalp krizi Geçirip vefat Etti koskocaman dünyada yanlız kaldım ve 3 yaşındaki Çocugum otizimli li olduğunu öğrendim annemin kredi borç bana kaldı asgari ücret ile çalışıyorum? Çocugum dil terapisti fizyo terapisti gibi yerlere gitmesi lazım ama maddi durumum iyi olmadığı için yapamıyorum bir daha düşün kardeşim..
    Çok geçmiş olsun, ben de üzüldüm.