Evet hocam bazı konularda güzel düşüncelere sahipsin bende herhangi bir işte alım da satım da karşı tarafı çok düşünürüm, ve arkadaşlarım bana kızar bu kadar da yapma diye karşı tarafın hakkına dikkat ettikten sonra yaptıklarımız yeterlidir bunu anladım birde iyiliği hak eden insana yapmak gerekli