smmlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer çok düşünürsen kafayı yersin doğanın kanunu bu
Düşünmezsemde Ne Yapayım Herseyi Olduğu Gibi Kabul Etmemiz Mi Lazim