• 12-12-2023, 17:57:38
    #1
    Merhaba arkadaslar,

    Daha önceden torrent ile nerede ise bulamadigimiz sey yoktu ama sen zamanlarda torrent sitelerine pek rastlamiyorum, Torrent sistem ve mantik olarak komple yok mu oldu yoksa artik daha mi azaldi bunu anlamadim. Hala torrent kullanan varmi ?
  • 12-12-2023, 18:00:07
    #2
    Aylık abonelik servisleri çıktıktan sonra pekte gerek yok artık .
  • 12-12-2023, 18:00:08
    #3
    Ben kullanıyorum, daha çok yeni üyeliklere kapali siteler var. Bitturk ve turktorrent gibi sitelere bakabilirsinjz
  • 12-12-2023, 18:00:58
    #4
    Yerli bir site ve yabancı birkaç site ile yola devam ediyorum ben . Sadece ülke içi eskisi kadar rakip siteler bulunmuyor . Nedeni pahalı sunucular diye okumuştum .
  • 12-12-2023, 18:04:29
    #5
    torrent ölmez.
  • 12-12-2023, 20:25:33
    #6
    kullandığım bir kaç site var