Merhaba arkadaslar,
Daha önceden torrent ile nerede ise bulamadigimiz sey yoktu ama sen zamanlarda torrent sitelerine pek rastlamiyorum, Torrent sistem ve mantik olarak komple yok mu oldu yoksa artik daha mi azaldi bunu anlamadim. Hala torrent kullanan varmi ?