• 11-12-2023, 15:38:15
    #1
    Merhabalar ASKERLİK YOKLAMA BAŞVURUSU yaptım sağlık ocağında muayene oldum. Fakat sisteme düşmedi bedelli seçeceğim yer. Ne zaman düşer bilgisi olan var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Hocam sizde direkt ASKERLİK YOKLAMA BAŞVURUSU doldurarak yaptınız dimi başvuruyu. Bedelli vs gibisinden bir yer işaretlemediniz. Muayneden sonra çıkacakmış o kısım galiba.
      evet hocam önce tecilliysen bozduruyorsun, sonra muayene olduğunda sistemde bedelli kısmı açılıyor seçip sonrasında bankaya ödeme yapıyorsun
  • 11-12-2023, 15:38:50
    #2
    Hocam ne kadar bende yatıracağımda
  • 11-12-2023, 15:39:39
    #3
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne kadar bende yatıracağımda
    122bin tl.
  • 11-12-2023, 15:42:48
    #4
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ASKERLİK YOKLAMA BAŞVURUSU yaptım sağlık ocağında muayene oldum. Fakat sisteme düşmedi bedelli seçeceğim yer. Ne zaman düşer bilgisi olan var mı?
    1 saati bulabiliyor hocam, bugün yansımazsa yarın kesinlikle yansır, aynı durumu bende yaşadım hocam. Şuan sınıflandırma bekliyorum
  • 11-12-2023, 15:43:26
    #5
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    122bin tl.
    Umarım bu hafta zam yemez 😹😹😹
  • 11-12-2023, 15:45:28
    #6
    murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 saati bulabiliyor hocam, bugün yansımazsa yarın kesinlikle yansır, aynı durumu bende yaşadım hocam. Şuan sınıflandırma bekliyorum
    Hocam sizde direkt ASKERLİK YOKLAMA BAŞVURUSU doldurarak yaptınız dimi başvuruyu. Bedelli vs gibisinden bir yer işaretlemediniz. Muayneden sonra çıkacakmış o kısım galiba.
  • 11-12-2023, 15:47:08
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizde direkt ASKERLİK YOKLAMA BAŞVURUSU doldurarak yaptınız dimi başvuruyu. Bedelli vs gibisinden bir yer işaretlemediniz. Muayneden sonra çıkacakmış o kısım galiba.
    evet hocam önce tecilliysen bozduruyorsun, sonra muayene olduğunda sistemde bedelli kısmı açılıyor seçip sonrasında bankaya ödeme yapıyorsun