Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Hocam sizde direkt ASKERLİK YOKLAMA BAŞVURUSU doldurarak yaptınız dimi başvuruyu. Bedelli vs gibisinden bir yer işaretlemediniz. Muayneden sonra çıkacakmış o kısım galiba.
evet hocam önce tecilliysen bozduruyorsun, sonra muayene olduğunda sistemde bedelli kısmı açılıyor seçip sonrasında bankaya ödeme yapıyorsun