• 11-12-2023, 11:50:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Arkadaşlar drone aldım ve 2 adet iş yaptım. Birisinin ödemesini ilk iş olduğu için tam 27 gün sonra, ikinci işte akıllandığımı sanıp ödemenin yarısını iş başlarken aldım. Diğer kalan yarısını da istedim. Sen görüntüleri ilet atacağız dediler. Tamam dedim ilettim 11 gündür de alamadım hep sallıyorlar.
    Nasıl olacak bu işler anlamıyorum..
    Ben mi çok iyimser davranıyorum yoksa iyi niyetimi mi süistimal ediyorlar. Yoksa iplemiyorlar mı..

    Vee ödemeyi yapmayanların genel olarak bir sıkıntıları var. Genelde hastalanıyorlar ve hastanede işleri oluyor. Ben de yılda 1 kez ya giderim ya gitmem hastaneye..







    Güncelleme:
    Sanırım beklediği ödeme çinden tren yolu ile geliyor.


    Son güncelleme:
    Arkadaş tehdit vari bir şekilde görüşme istedi
    Efendi kimliğimi bir kenara bırakıp illa beni çileden çıkartacaklar.
    Son güncelleme:
  • 11-12-2023, 11:53:05
    #2
    para yokmuş galiba hacım
  • 11-12-2023, 11:53:17
    #3
    Bitmez hasta olanı, şuan müsait olmayanı, iş ortasında vazgeçeni, önce iş sonra para deyip işi iptal edeni neler neler hiç bitmez bunlar
  • 11-12-2023, 11:53:46
    #4
    hiç hoş bir davranış değil önce para memnun kalınmazsa iade tarzı olmuyor mu hocam
  • 11-12-2023, 11:53:55
    #5
    Platin üye
    Hasta olunca banka mobil uygulaması kabul etmiyor herhalde. Gerçi bahane hep aynıdır. Nakit yanımda yatırmam gerek hastayım çıkamıyorum
  • 11-12-2023, 11:56:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para yokmuş galiba hacım
    Hocam bu işi veren arkadaş firmadan parayı alıp yemiş sanırım. O yüzden bana para veremiyor. Firmayı arayıp istedim 10 saniye sonra beni aradı. Niye oradan istiyorsun lütfen firma ile görüş bir yanlışlık olduğunu söyle dedi...
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitmez hasta olanı, şuan müsait olmayanı, iş ortasında vazgeçeni, önce iş sonra para deyip işi iptal edeni neler neler hiç bitmez bunlar
    Vallahi ben birisine borcum olmuyor da olsa uyuyamam rahat edemem..
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç hoş bir davranış değil önce para memnun kalınmazsa iade tarzı olmuyor mu hocam
    Hocam memnun kalmama gibi bir durumları yok. İşi çok beğendiler de.. işte..
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasta olunca banka mobil uygulaması kabul etmiyor herhalde. Gerçi bahane hep aynıdır. Nakit yanımda yatırmam gerek hastayım çıkamıyorum
    Aynen hocam hastalanınca mobil bankacılık para transferine izin vermiyor :d
  • 11-12-2023, 11:56:53
    #7
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işi veren arkadaş firmadan parayı alıp yemiş sanırım. O yüzden bana para veremiyor. Firmayı arayıp istedim 10 saniye sonra beni aradı. Niye oradan istiyorsun lütfen firma ile görüş bir yanlışlık olduğunu söyle dedi...

    Vallahi ben birisine borcum olmuyor da olsa uyuyamam rahat edemem..

    Hocam memnun kalmama gibi bir durumları yok. İşi çok beğendiler de.. işte..

    Aynen hocam hastalanınca mobil bankacılık para transferine izin vermiyor :d
    ödemeyi baştan alacaksınız veya yuzde 75'ini alın hocam önden
  • 11-12-2023, 11:57:45
    #8
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işi veren arkadaş firmadan parayı alıp yemiş sanırım. O yüzden bana para veremiyor. Firmayı arayıp istedim 10 saniye sonra beni aradı. Niye oradan istiyorsun lütfen firma ile görüş bir yanlışlık olduğunu söyle dedi...

    Vallahi ben birisine borcum olmuyor da olsa uyuyamam rahat edemem..

    Hocam memnun kalmama gibi bir durumları yok. İşi çok beğendiler de.. işte..

    Aynen hocam hastalanınca mobil bankacılık para transferine izin vermiyor :d
    yaptığı ayıp hocam valla geçmiş olsun
  • 11-12-2023, 11:58:30
    #9
    "paran bende" okuduğun anda o kişiden uzaklaş. Ne zaman bunu yazan birine denk geldiysem ödeme alamadım. Geçmiş olsun.