angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işi veren arkadaş firmadan parayı alıp yemiş sanırım. O yüzden bana para veremiyor. Firmayı arayıp istedim 10 saniye sonra beni aradı. Niye oradan istiyorsun lütfen firma ile görüş bir yanlışlık olduğunu söyle dedi...

Vallahi ben birisine borcum olmuyor da olsa uyuyamam rahat edemem..

Hocam memnun kalmama gibi bir durumları yok. İşi çok beğendiler de.. işte..

Aynen hocam hastalanınca mobil bankacılık para transferine izin vermiyor :d
yaptığı ayıp hocam valla geçmiş olsun