Merhabalar,
Arkadaşlar drone aldım ve 2 adet iş yaptım. Birisinin ödemesini ilk iş olduğu için tam 27 gün sonra, ikinci işte akıllandığımı sanıp ödemenin yarısını iş başlarken aldım. Diğer kalan yarısını da istedim. Sen görüntüleri ilet atacağız dediler. Tamam dedim ilettim 11 gündür de alamadım hep sallıyorlar.
Nasıl olacak bu işler anlamıyorum..
Ben mi çok iyimser davranıyorum yoksa iyi niyetimi mi süistimal ediyorlar. Yoksa iplemiyorlar mı..

Vee ödemeyi yapmayanların genel olarak bir sıkıntıları var. Genelde hastalanıyorlar ve hastanede işleri oluyor. Ben de yılda 1 kez ya giderim ya gitmem hastaneye..







Güncelleme:
Sanırım beklediği ödeme çinden tren yolu ile geliyor.


Son güncelleme:
Arkadaş tehdit vari bir şekilde görüşme istedi
Efendi kimliğimi bir kenara bırakıp illa beni çileden çıkartacaklar.
Son güncelleme: