
Access point internet wifi sıkıntısı
6
●100
- 10-12-2023, 23:11:32Kuzenim alt katımda boş port olmadığı için interneti onun evinden internet kablosu ile kendi evime çektim. Modemimi access point olarak kullanmaya başladım. Kablolu bilgisayarıma internet verince sıkıntı yok. Kullanıyorum problemsiz. Fakat telefondan wi-fi ile bağlanınca başlarda sıkıntı yoktu ama sonradan wifiye bağlanıyorum ama internet yok uyarısı alıyorum. Evimizde kimse wifi ile internete şu an bağlanmıyor, nedeni nedir?

- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 10-12-2023, 23:14:36Geniş banttan modem arayüz ip adresini değiştirdimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2023, 02:01:35Etkin şu an access point olarak kullandığımda aktif. Şimdi fark ettim "internet yok" yazdığı zaman benim Zyxel modeme bağlanıyor. Kuzenimin yani interneti aldığım ana modeme bağlanmıyor. Belli uzun bir süre bekleyince 5-10dk kadar kendiliğinden geliyor telefona internet ama wifiyi kapatıp açınca tekrardan benim Zyxel modeme bağlanıyor bir süre bekleyince yine geliyor internet. Anlamadım nedenini.dexterbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2023, 02:04:43Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.dhcp yi kapatıp modemi yeniden başlatıp denermisin?
- 11-12-2023, 02:20:12İşe yaradı teşekkürler 👌dexterbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle