Kuzenim alt katımda boş port olmadığı için interneti onun evinden internet kablosu ile kendi evime çektim. Modemimi access point olarak kullanmaya başladım. Kablolu bilgisayarıma internet verince sıkıntı yok. Kullanıyorum problemsiz. Fakat telefondan wi-fi ile bağlanınca başlarda sıkıntı yoktu ama sonradan wifiye bağlanıyorum ama internet yok uyarısı alıyorum. Evimizde kimse wifi ile internete şu an bağlanmıyor, nedeni nedir?