• 09-12-2023, 01:26:58
    #1
    Selamlar. Ben mobil oyun işine yeni girdim ve google politikası engeliyle karşılaştım. Oyunum incelendikten sonra 14 gün kapalı test sürümü yapılacakmış ve 20 kişiyle. Bu durumu yaşayanlar oldu mu ben bu 20 kişiyi 14 gün boyunca oyun oynamaya nasıl ikna edeceğim? Her şeyden önce çevremdekilere davet yollasam toplam 10 kişi anca eder. Bu konuda fikri olan var mı? Bir haftalık vaktim var sadece...
  • 09-12-2023, 01:31:37
    #2
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    rez
  • 09-12-2023, 01:38:35
    #3
    itch io tarzı sitelerde oyununuzu yayınlayın bence oradan turk communitysi kurup kapalı beta testeri bulabilirsiniz eminim yaptığınız oyunu beğenen birisi olucaktır
  • 09-12-2023, 01:52:16
    #4
    E mail olarak davet göndermem ve o karşı tarafın kabul edip oynaması gerekiyor ama. Kapalı test sürümü yani. Bir de bu işler hassas bu durumu kötüye kullanan olursa daha ilk günden patlar. Malum tanımadığı insana bile zarar vermek isteyen çok kişi var. 🤷
  • 09-12-2023, 17:17:06
    #5
    cancer94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E mail olarak davet göndermem ve o karşı tarafın kabul edip oynaması gerekiyor ama. Kapalı test sürümü yani. Bir de bu işler hassas bu durumu kötüye kullanan olursa daha ilk günden patlar. Malum tanımadığı insana bile zarar vermek isteyen çok kişi var. 🤷
    eğer oyununuz unity oyun motoru ile yapılsa bile apkyı kırıp maksimum erişebileceği kodlar oyunun temel olmayan fonksiyonları ve materyaller olur yani bi zararı olmaz size merak etmeyin