Selamlar. Ben mobil oyun işine yeni girdim ve google politikası engeliyle karşılaştım. Oyunum incelendikten sonra 14 gün kapalı test sürümü yapılacakmış ve 20 kişiyle. Bu durumu yaşayanlar oldu mu ben bu 20 kişiyi 14 gün boyunca oyun oynamaya nasıl ikna edeceğim? Her şeyden önce çevremdekilere davet yollasam toplam 10 kişi anca eder. Bu konuda fikri olan var mı? Bir haftalık vaktim var sadece...