merhaba şuan tecilim baya bi var ama ocak ayında herkes bedelli askerlik ücreti yükselir diyor
şuan ödesem tahmini ne zaman askere giderim veya ödemezsem ocakta tahmini ücret ne kadara kadar çıkabilir ?
bedelli askerlik hakkında sorum var
8
●228
- 07-12-2023, 16:40:04tahmini ne kadar olur hocam bu sene ödemezsem seneye ödersem 2025de gidiyorum galibamaliii85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 16:42:15Asgari ücrete felan nasıl bir zam bekliyorsan oraya da öyle yansır aşağı-yukarı. Bence paran hazırsa şimdiden yatır. 2024'te yatırmak istiyorsanda haziran gelmeden yatır.infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 16:43:08Şuanda ödersen 2024 de gitmek zorundasın bedelli ödüyecegin için kendin celp dönemini seçebilirsin ve daha sonrasında degiştirebilirsin ama 2024de gitmek zorundasın ortalama olarak fiyatların 180-190 olacagını söylüyorlar 2024 yıl sonuna kadar yılda 2 kere zam geliyor ortalam olarak asgari ücrete yılda 2 kere gelirse.infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 16:57:37Enflasyon verilerine bakınca Ocak ayında 170-180 bin TL olacağı beklenebilir.
Başvurduğunuz senenin bir sonraki senesinde gidersiniz.
Kışla şartının kaldırılması talebine ilişkin Telegram grubumuz var. Katılmak isteyenler PM atabilir.
Özellikle yurt dışındaki vatandaşlar online eğitim ile kışlasız bedelli askerlik yapabiliyorken ülkenin yükünü çekip vergi vererek katkı sağlayanlardan 28 gün kışla şartı isteniyor.
Eleştirenler elbette oluyor ama herkesin durumu aynı değil. Özel durumu olanlarla empati kurulması gerekiyor.