merhaba şuan tecilim baya bi var ama ocak ayında herkes bedelli askerlik ücreti yükselir diyor
şuan ödesem tahmini ne zaman askere giderim veya ödemezsem ocakta tahmini ücret ne kadara kadar çıkabilir ?