• 06-12-2023, 13:06:14
    #1
    Merhaba vergisiz telefon indirimden realme 10 256gb almayı düşünüyorum . Kendi adıma fatura duzenleyecegim kendi kartımla alacağım . Eğer babama verirsem o hattını takip kullanirsa anlaşılır mı onun kullandığı . Parayı geri alırlar mı ? Bilen aydınlatsın
  • 06-12-2023, 13:07:18
    #2
    ben de merak ediyorum
  • 06-12-2023, 13:09:29
    #3
    Hat sizin üzerinizeyse ve hattınızı telefona takıp babanıza verecekseniz sorun olmayacaktır diye düşünüyorum.
  • 06-12-2023, 13:12:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hattın senin üstüne olması gerekiyor. Vergi indiriminden paranı geri almak için telefon IMEI ve senin bilgilerini istiyorlar ve takibide bu yönde yapıyorlar.
    Lakin daha önce böyle bir şey yaşanmadığı için net bir bilgi yok.
  • 06-12-2023, 19:16:47
    #5
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat sizin üzerinizeyse ve hattınızı telefona takıp babanıza verecekseniz sorun olmayacaktır diye düşünüyorum.
    Yok benim hattım benim telefonumda kalacak ben telefonu alıp ona vericem o kendi hattını takacak