Merhaba vergisiz telefon indirimden realme 10 256gb almayı düşünüyorum . Kendi adıma fatura duzenleyecegim kendi kartımla alacağım . Eğer babama verirsem o hattını takip kullanirsa anlaşılır mı onun kullandığı . Parayı geri alırlar mı ? Bilen aydınlatsın