• 03-12-2023, 19:34:51
    #55
    haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba şirket olmadığın için bir inceleme olsa bile sadece 1 yıllık olur (Daha yeni incelemeye girmiş birisi olarak söylüyorum). Hesabınızdaki miktar yıllık 800.000 TL'den az ise istisna tutarı olarak kabul ediliyor (Bunu da vergi müfettişi söyledi ve her yıl değişiyor). Bütün bunlarla uğraşmak istemiyorsan da para yatan hesabının olduğu bankaya gider ve hesabına gelen paraların vergisini vermek istiyorum dersin (Zaten bunu yapmak istemiyorsun ama kafan rahat eder)
    Hatalı bilgi. 2019 da 5 senelik incelendi adsense geliri. Ben dahil. Şirket yok. 100 birim kazanca 106 birim vergi çıktı. Brüt kazanç
  • 03-12-2023, 19:37:04
    #56
    MonsterMMORPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatalı bilgi. 2019 da 5 senelik incelendi adsense geliri. Ben dahil. Şirket yok. 100 birim kazanca 106 birim vergi çıktı. Brüt kazanç
    2019'daki 100bin kazancınıza 2023'de 103bin vergi mi çıktı yoksa 103bin vergi 2019 yılında mı çıktı acaba
  • 03-12-2023, 19:38:25
    #57
    Larisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019'daki 100bin kazancınıza 2023'de 103bin vergi mi çıktı yoksa 103bin vergi 2019 yılında mı çıktı acaba
    Geriye yönelik 4 yıllık 100 birim brüt Kazanca 103 birim vergi çıktı evet
    Inceleme sonunda çıktı
  • 03-12-2023, 19:40:19
    #58
    MonsterMMORPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geriye yönelik 4 yıllık 100 birim brüt Kazanca 103 birim vergi çıktı evet
    Inceleme sonunda çıktı
    enflasyonu göz önünde bulundurursak makul bir tutar bence
  • 04-12-2023, 15:37:02
    #59
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir tane banka hesabı açıp bu hesaba gelen ödemelerin vergilendirilmesi ve %15 kesilmesini istiyorum dediğinde paranın o hesaba gelmesi yeterli. Hiç bir şey yapmana gerek yok diye biliyorum. İnternet işi ile uğraşıp şirket açmak istemeyenler için böyle birşey okumuştum. Araştırmalısın.
  • 06-12-2023, 16:44:29
    #60
    Larisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enflasyonu göz önünde bulundurursak makul bir tutar bence
    Bana dün gece gib den geldi vergi maili, izaha çağırıyorlar kraliyetlerine