Bir tane banka hesabı açıp bu hesaba gelen ödemelerin vergilendirilmesi ve %15 kesilmesini istiyorum dediğinde paranın o hesaba gelmesi yeterli. Hiç bir şey yapmana gerek yok diye biliyorum. İnternet işi ile uğraşıp şirket açmak istemeyenler için böyle birşey okumuştum. Araştırmalısın.