• 01-12-2023, 12:06:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar haftaya cuma veni vidi gözde no touch yöntemi ile göz lazer ameliyatı gün aldım ancak endişelerim var konu göz olunca ister istemez yusuf yusuf oluyorsun
    1. sorum bu yöntemi bir tek veni vidi gözün kullanması insanı düşündürüyor göz doktorları varsa aydınlatırsa sevinirim.
    2. Sorum okuduğum bir çok yorumlarda uzun vadede göz kuruluğu yaptığı ve bunun kalıcı olduğu yönünde yorumlar gördüm böyle birşey olasılığı varsa yaptırmama hiç gerek yok
    3. Sorum Işığa karşı çok fazla hassasiyet geliştiği örn. telefon ışığı, bilgisayar ışığı , güneşe gibi gibi.
    4. Sorum bazı kişilerde yakını görmede bulanıklık oluşmuş , uzağı görücez derken yakındanda olmayalım

    Aramızda göz doktoru varsa veya no touch lazer ameliyatı olmuş olan varsa yanıtlarsa çok sevinirim iyi forumlar
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      saglammedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      hocam senin numaraların kaçtı ? birde göz kuruluğu vs yaşadınmı şuan da akşamları görüşünde bir problem varmı? akşamları ışıklarda iç içe girme haraleşme sorunu yaşadınmı? yaşıyormusun?
      4.75 4.5 di numaralar. şuan her şey 4K hiç sorun yaşamadım geceleri de gayet rahatım bir çok kez gece araç kullandım kullanıyorum bir sıkıntım yok çok şükür
  • 01-12-2023, 12:10:31
    #2
    Sadece venividi kullanmıyor çoğu özel hastanede var Kayseri Acıbadem de yaptırdım 3 yıl önce şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım. Ameliyat süreci hazırlık işlem vs hepsi dahil toplam 5 dk işlem zaten 10 15 saniye göz başına. İlk günler güneş gözlüğü ile gezersiniz 1 hafta sonra her şey mükemmel oluyor.
  • 01-12-2023, 12:11:59
    #3
    pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece venividi kullanmıyor çoğu özel hastanede var Kayseri Acıbadem de yaptırdım 3 yıl önce şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım. Ameliyat süreci hazırlık işlem vs hepsi dahil toplam 5 dk işlem zaten 10 15 saniye göz başına. İlk günler güneş gözlüğü ile gezersiniz 1 hafta sonra her şey mükemmel oluyor.
    hocam senin numaraların kaçtı ? birde göz kuruluğu vs yaşadınmı şuan da akşamları görüşünde bir problem varmı? akşamları ışıklarda iç içe girme haraleşme sorunu yaşadınmı? yaşıyormusun?
  • 01-12-2023, 12:15:48
    #4
    fiyatı ne civarda bu tedavinin
  • 01-12-2023, 12:27:07
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    saglammedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam senin numaraların kaçtı ? birde göz kuruluğu vs yaşadınmı şuan da akşamları görüşünde bir problem varmı? akşamları ışıklarda iç içe girme haraleşme sorunu yaşadınmı? yaşıyormusun?
    4.75 4.5 di numaralar. şuan her şey 4K hiç sorun yaşamadım geceleri de gayet rahatım bir çok kez gece araç kullandım kullanıyorum bir sıkıntım yok çok şükür
  • 01-12-2023, 12:28:37
    #6
    pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.75 4.5 di numaralar. şuan her şey 4K hiç sorun yaşamadım geceleri de gayet rahatım bir çok kez gece araç kullandım kullanıyorum bir sıkıntım yok çok şükür
    benim sağ 2 sol 1.50 olup olmama konusunda gördüğüm bu olumsuz yorumlardan ötürü hala endişeliyim
  • 01-12-2023, 12:42:16
    #7
    saglammedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim sağ 2 sol 1.50 olup olmama konusunda gördüğüm bu olumsuz yorumlardan ötürü hala endişeliyim
    En önemli şey durmasını beklemek lise yıllarından beri bekliyordum durmasını ben durduktan sonra gittiğimde doktor biraz daha bekleyelim dedi bir 7 8 ay sonra yapmıştı. Sizin çok fazla değilmiş ama gözlüksüz yaşam çok ayrı bir konfor hele o cam buğulanması yanlara bakarken göreme cam dışında kalan alanları net görememe vs vs