1. sorum bu yöntemi bir tek veni vidi gözün kullanması insanı düşündürüyor göz doktorları varsa aydınlatırsa sevinirim.
2. Sorum okuduğum bir çok yorumlarda uzun vadede göz kuruluğu yaptığı ve bunun kalıcı olduğu yönünde yorumlar gördüm böyle birşey olasılığı varsa yaptırmama hiç gerek yok
3. Sorum Işığa karşı çok fazla hassasiyet geliştiği örn. telefon ışığı, bilgisayar ışığı , güneşe gibi gibi.
4. Sorum bazı kişilerde yakını görmede bulanıklık oluşmuş , uzağı görücez derken yakındanda olmayalım
Aramızda göz doktoru varsa veya no touch lazer ameliyatı olmuş olan varsa yanıtlarsa çok sevinirim iyi forumlar
hiç sorun yaşamadım geceleri de gayet rahatım bir çok kez gece araç kullandım kullanıyorum bir sıkıntım yok çok şükür