Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
hocam senin numaraların kaçtı ? birde göz kuruluğu vs yaşadınmı şuan da akşamları görüşünde bir problem varmı? akşamları ışıklarda iç içe girme haraleşme sorunu yaşadınmı? yaşıyormusun?
4.75 4.5 di numaralar. şuan her şey 4K

hiç sorun yaşamadım geceleri de gayet rahatım bir çok kez gece araç kullandım kullanıyorum bir sıkıntım yok çok şükür