• 01-12-2023, 01:05:14
    #1
    merhaba arkadaşlar, sizce websitem nasıl duruyor? cidden merak ediyorum, bu soruyu özellikle Developer ve Designer'lar cevaplarsa sevinirim... eğer aranızda website yaptırmak isteyen varsa subdomain olarak iletişime geçebilirsiniz yardımcı olmayı isterim... ama sadece google sites ile websitesi yapabiliyorum...
  • 01-12-2023, 01:06:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ortada pek site gözükmüyor geliştirmen lazım dostum kendini
  • 01-12-2023, 01:06:45
    #3
    Zamanla gelişir.
  • 01-12-2023, 01:08:52
    #4
    font ve başlık 2000 li yıllarında ki havayı yansıtıyor.tek hoş gözüken kısım alttaki sosyal medya ikonları.
  • 01-12-2023, 01:09:30
    #5
    Voga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortada pek site gözükmüyor geliştirmen lazım dostum kendini
    evet biraz yavan bir site tabii
    abi aşağı kaydırdın ana sayfada değil mi?
  • 01-12-2023, 01:09:42
    #6
    Yolun başındasınız hocam anladığım kadarıyla, hiç birimiz profesyonel olarak doğmadık. 1-2 sene zarfında kendinizi gerçekten gelişmeye odaklarsanız çok yol kat edersiniz Ayrıca forum kuralları gereği 5 ticaret puanı olmadan ticari konu açamıyorsunuz bilgilendirmek istedim
  • 01-12-2023, 01:11:04
    #7
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolun başındasınız hocam anladığım kadarıyla, hiç birimiz profesyonel olarak doğmadık. 1-2 sene zarfında kendinizi gerçekten gelişmeye odaklarsanız çok yol kat edersiniz Ayrıca forum kuralları gereği 5 ticaret puanı olmadan ticari konu açamıyorsunuz bilgilendirmek istedim

    hocam ticaret olsun diye değil, elimde boşta domain var, onu ortak kullanalım diye dedim...
  • 01-12-2023, 01:11:34
    #8
    Dostum bu iş günümüz teknoloji ve standartlarında böyle olmaz.

    Kendine bir yol haritası çizip o yolda geliştirecek eğitimler yapacak pratikler yapacaksın.

    https://roadmap.sh/

    bu siteden kendine bir yol haritası bulup o haritada istenilen gereksinimlerle ilgili eğitim setlerini izleyip pratikler yapıp ortaya ürün koyman gerek.
  • 01-12-2023, 01:13:07
    #9
    quarktheorynuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ticaret olsun diye değil, elimde boşta subdomain var, onu ortak kullanalım diye dedim...
    Twich detayı güzel olmuş 😁 Bilgilendirme amaçlı dedim bu tarz konularda böyle belirteçler forumda ticari kategoriye giriyor moderatörler de affetmiyor 😁 Pm üzerinden WhatsApp bırakırsan kendini geliştirmen için sana ufak bir hediye vermek isterim