quarktheorynuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ticaret olsun diye değil, elimde boşta subdomain var, onu ortak kullanalım diye dedim...
Twich detayı güzel olmuş 😁 Bilgilendirme amaçlı dedim bu tarz konularda böyle belirteçler forumda ticari kategoriye giriyor moderatörler de affetmiyor 😁 Pm üzerinden WhatsApp bırakırsan kendini geliştirmen için sana ufak bir hediye vermek isterim