Letgo, dolap uygulamalarına fön makinesi koydum 5k'ya, fırsat cihazı falan yazdım neyse, dolap tam bir tımarhane, teklif geliyor 4997 tl olarak, reddedip 5k yazınca almıyor, millet çıldırmış. Yine letgodan hala satılık mı diyen birine evet dedim, fırsat cihazı olsa çoktan satılırdı diyor.
Ya ben delirdim normal şeyler bunlar, ya da millet akli dengesini kaybetmiş.
Ben mi delirdim yoksa?
9
●400
- 29-11-2023, 20:31:05
- 29-11-2023, 20:31:56Valla 10 senedir alıp sattık ama böyle boş beleş tayfaya ilk defa denk geliyorum, millet çıldırmış, bunun başka açıklaması yokClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işsizlik seviyesiyle de ilgili bence, elinde karlı bir iş olmayınca buralarda 3-5tl kovalıyorlar, bu forumun mobil uygulaması falan iyi ki yok, yoksa markette gezinirken denk gelip burayı da cuma pazarına çevirirlerdi bunlar. - 29-11-2023, 20:33:55Direkt gönderse satardık da, eleman 3000tl den başladı teklife, makara mı yapıyor yoksa bunu bir yöntem olarak mı belirlemiş bilmiyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2023, 20:34:3510 dakika sonra bir konu;
MİLLET DELİRMİŞ
Letgodan birinden fön makinası alacaktım. Adamın verdiği teklifin sadece 3 lira altını teklif ettim ve adam reddetti. Valla insanları anlamak mümkün değil - 29-11-2023, 20:35:28dyson hocam, 15 bine de var, set bunlar.suitasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2023, 20:38:15Ters mühendislik bakış açısı, güzel. Ama eleman 3 binden başlıyor teklife, 3500, 4000, 4500, 4997 gibi...enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi haklı çıkarma şansınız var mı? Zorlayın biraz bakalım