ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni fark etmenize sevindim fakat artık hiç bir şey sizin için eskisi gibi olmayacak o yüzden üzüldüm
Valla 10 senedir alıp sattık ama böyle boş beleş tayfaya ilk defa denk geliyorum, millet çıldırmış, bunun başka açıklaması yok

işsizlik seviyesiyle de ilgili bence, elinde karlı bir iş olmayınca buralarda 3-5tl kovalıyorlar, bu forumun mobil uygulaması falan iyi ki yok, yoksa markette gezinirken denk gelip burayı da cuma pazarına çevirirlerdi bunlar.