• 27-11-2023, 23:30:07
    #1
    Yakın Zamanda Paris'e gelecek arkadaş var mı küçük bir ricam olacak arkadaşlar özelden yazabilirim.

    Ayrıca gelirken şemsiye ve mont alsın aşırı soğuk ve yağışlı.

    Mutlu haftalar.
  • 27-11-2023, 23:31:48
    #2
    pese gidecek var mı anladım fakirlik işte
  • 27-11-2023, 23:34:31
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pese gidecek var mı anladım fakirlik işte
    gelmeyi çok isterdik ama değil mi
  • 29-11-2023, 23:44:52
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pese gidecek var mı anladım fakirlik işte
    Estağfurullah hocam ya öyle olur mu?
    Bizde zengin değiliz hocam geçici süre gelmek zorunda kaldım
    VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelmeyi çok isterdik ama değil mi
    Hocam havaları görseniz gelmek istemezsiniz 10 gündür yağmur fırtına soğuk