obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pese gidecek var mı anladım fakirlik işte
Estağfurullah hocam ya öyle olur mu?
Bizde zengin değiliz hocam geçici süre gelmek zorunda kaldım
VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelmeyi çok isterdik ama değil mi
Hocam havaları görseniz gelmek istemezsiniz 10 gündür yağmur fırtına soğuk