• 27-11-2023, 21:48:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar dostlarım araç almayı düşünüyorum sizce beklemelimiyim ? Düşecek diyorlar ama bilemiyorum.
  • 27-11-2023, 21:49:41
    #2
    Instagram mavi tik✅
    bende alıp almamak arasında kaldım 30 yaşındaki arabaya 300 bin istiyorlar şaka gibi
  • 27-11-2023, 21:51:32
    #3
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alıp almamak arasında kaldım 30 yaşındaki arabaya 300 bin istiyorlar şaka gibi
    Gerçekten hocam
  • 27-11-2023, 21:52:00
    #4
    Yıl başından önce alacağınızı alın bence hocam. Asgari vs zamları yapılınca ve yıl başından sonraki altın dolar, borsa göz önünde bulundurulursa uçacak gibi yine fiyatlar.
  • 27-11-2023, 21:54:31
    #5
    Ben aracımı sattım şu an bekliyorum. Yıl başından sonra maaş artışlar, kur artışları vs. etki edebilir ama kredi ve mevduatlara gelen faiz artışıda dengeliyor. 750 bin civarından beri takip ettiğim araçlar son 1-2 haftadır 610-620 bandında anca satılıyor. Ben bi %10 düşüş daha bekliyorum açıkçası. Parama da beklediğim 2 aylık süreçte ortalama 30 bin lira faiz getirisi oldu.

    Benim için düşmese bile her türlü karlı olacak gibi.
  • 27-11-2023, 21:55:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Uzun zamandır takip ediyorum rez alın görün her türlü artış yaşanacak. Bu ülkede Beton ve demir yığınları her zaman fiyat arttırır 😅
  • 27-11-2023, 21:59:17
    #7
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl başından önce alacağınızı alın bence hocam. Asgari vs zamları yapılınca ve yıl başından sonraki altın dolar, borsa göz önünde bulundurulursa uçacak gibi yine fiyatlar.
    Asgari zamı gelecek mi hocam?
  • 27-11-2023, 22:02:38
    #8
    Barisoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari zamı gelecek mi hocam?
    Seçim üzeri mutlaka yapacaklardır.