Ben aracımı sattım şu an bekliyorum. Yıl başından sonra maaş artışlar, kur artışları vs. etki edebilir ama kredi ve mevduatlara gelen faiz artışıda dengeliyor. 750 bin civarından beri takip ettiğim araçlar son 1-2 haftadır 610-620 bandında anca satılıyor. Ben bi %10 düşüş daha bekliyorum açıkçası. Parama da beklediğim 2 aylık süreçte ortalama 30 bin lira faiz getirisi oldu.

Benim için düşmese bile her türlü karlı olacak gibi.