• 27-11-2023, 17:08:09
    #1
    En avantajlı banka hangisi ? Şuan garanti kullanıyorum. Vergi ödemeleri , bağkur , sgk gibi bir çok ödemede çok yüksek komisyonlar alınıyor.

    Hangi bankayı kullanıyorsunuz ve memnunsunuz ?
  • 27-11-2023, 17:08:36
    #2
    QNB adamdır hocam
  • 27-11-2023, 17:09:34
    #3
    Kuveytürk eft havalede bile masraf yok.
  • 27-11-2023, 20:00:54
    #4
    igtr.net
    enpara