En avantajlı banka hangisi ? Şuan garanti kullanıyorum. Vergi ödemeleri , bağkur , sgk gibi bir çok ödemede çok yüksek komisyonlar alınıyor.

Hangi bankayı kullanıyorsunuz ve memnunsunuz ?