Bir kız arkadaşım var. Beni çok seviyor eminim fakat ayrılıp barıştık farklı zamanlarda. Onu seviyor gibiyim fakat bi yandan sevmiyor gibiyim. Onsuz da yapamıyorum kopamıyorum. Daha iyisini görünce keşke böyle bir kız arkadaşım olsa diyorum bazen. Kafam allak bullak...
Sevmek mi? Sevilmek mi?
9
●238
- 26-11-2023, 22:44:04Sevmek mi? Sevilmek mi?
Bir kız arkadaşım var. Beni çok seviyor eminim fakat ayrılıp barıştık farklı zamanlarda. Onu seviyor gibiyim fakat bi yandan sevmiyor gibiyim. Onsuz da yapamıyorum kopamıyorum. Daha iyisini görünce keşke böyle bir kız arkadaşım olsa diyorum bazen. Kafam allak bullak...
- 26-11-2023, 22:48:50O insandan 1 seneden fazla uzun bir süre uzak kaldığında görüyorsun kusurlarını hatalarini suan hicbirsey göremiyorsun sevsen de sevilsende hersey tozpembeWacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2023, 22:49:46İkiside gereksiz bir anlam taşımaya başladı