Sevmek mi? Sevilmek mi?

Bir kız arkadaşım var. Beni çok seviyor eminim fakat ayrılıp barıştık farklı zamanlarda. Onu seviyor gibiyim fakat bi yandan sevmiyor gibiyim. Onsuz da yapamıyorum kopamıyorum. Daha iyisini görünce keşke böyle bir kız arkadaşım olsa diyorum bazen. Kafam allak bullak...