• 26-11-2023, 20:45:44
    #1
    Arkadaşlar merhaba, aracıma simdiye kadar hep sanayiye gidip antifiriz koydurdum. Artık kendim koyayım diyorum. Ancak gittiğimde alttan hortum sokuyorlar, su bosaltiyorlar ekliyorlar falan. Ben bunları yapmadan, antifiriz alsam, su eksildikce su yerine antirifiz koysam olmaz mı ? Teşekkürler.
  • 26-11-2023, 20:48:53
    #2
    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, aracıma simdiye kadar hep sanayiye gidip antifiriz koydurdum. Artık kendim koyayım diyorum. Ancak gittiğimde alttan hortum sokuyorlar, su bosaltiyorlar ekliyorlar falan. Ben bunları yapmadan, antifiriz alsam, su eksildikce su yerine antirifiz koysam olmaz mı ? Teşekkürler.
    komple antifriz değişimi yaptırdıktan su eksildikçe antifriz eklersin daha mantıklı. Ben o şekilde yapıyorum yıllardan beri.
  • 26-11-2023, 20:53:28
    #3
    Üstten su ekleme kabına ekleyebilirsiniz
  • 26-11-2023, 21:01:01
    #4
    Radyatör su deposunun hava alma tapası yada tahliye hortumundan yapabilirsin elin yatkınsa bu işlere en garantisi radyatör alt hortumu ile yapmak havasını almak şartı ile. Aracının modelini ve motorunu yazarak youtubede az bi araştırma ile yapabilirsin.